Meek Mill Pissed At Wale Over Lack Of Support [Wale Responds]

Celebrity News

meek-wale

It looks like there may be some drama brewing in Rick Ross' Maybach Music Group.


Today, outspoken rapper Meek Mill took to social media to air out some grievances he has with labelmate Wale, who he feels doesn't support him enough. In a series of tweets, Meek revealed that he's upset that Wale isn't promoting his forthcoming album Dreams Worth More Than Money.

It all started this morning after Meek announced the release date for his new album, and Rick Ross tweeted out the information but Wale didn't. Meek posted:

Wale just ain't gone tweet a thing about my album.... He's been hating on me long time now ...don't even text me cornball! #NOTMMG.

Everybody can see it! None of y'all dudes don't call me text me nothing it is what it is! I ain't doing nomore acting for no rap shit! I got real family at home and all my day 1's on the road wit me..... I just wanna make it known who is who! I don't need no support...It's about a lot of these dudes really b hating behind closed doors..All these guys that's on the rap scene kno.

What's funny is that Wale doesn't even tweet. Besides a few retweets supporting artists like Ester Dean and Juicy J on their new single and a retweet from Diggy Simmons congratulating Keke Palmer on her new show, Wale hasn't tweted since July 1 when he said he was heading to the studio. All this drama started up around 11 a.m. EST, so honestly it wouldn't be surprising if Wale hadn't even woken up yet.

Even funnier is that Wale actually showed Meek some Instagram love on his birthday by posting a photo of the two.

Screen Shot 2014-07-08 at 12.26.19 PM

How much support does Meek Mill need?

Maybe there are some things going on behind the scenes that we just don't know about...or maybe this could all be a stunt for his new LP.

Screen Shot 2014-07-08 at 2.18.09 PM

Update: Wale finally woke up and responded with a screenshot of him promoting Meek Mill's new single a few weeks ago. He wrote in the caption:

Few weeks ago. (7w) I posted this .but ok. Movin along . My Avi always changed when it's THAT time .. Ok that's not enough y'all see "razor ramon " post on his no. But I don't care.. I wrote a long ass post day before his single dropped .. Mariah record dropped nobody said a word I didn't care .. I still don't... I carry myself with confidence and humility ., I always try to have a lighter side to MMG.. Cuz I understand I don't "fit the mold" so if I'm tryna spruce an interview up to show that we not tryn be "serious tough guys" on the red carpet Or try to be a bit more engaging to broaden our audience forgive me .

I never wanted anybody to think we take ourselves THAT serious. (Were rappers )I don't need to take anybody shine.. Or hate on anybody . I walk in a completely different world .. Where I look for slp jeans and Shanghai dunks online and know what "kayfabe" means. I check nbadraft.net daily . I'm on whatculture allll day I enjoy shyt like that. I play f-ckin Zelda and f-ck wit b-tches who teach yoga and paint... I get it . I'm different . I always embrace that shyt.. I encourage y'all to embrace what y'all like or the person y'all wanna be..

I text n-ggas happy Father's Day and get no reply .. I laugh it off .. I laugh at how I write songs about "chain music" and y'all get lost or "600benzz" i like to have fun with our culture. Because I beleive I add THAT to a "gangster rap" faction. I made my opportunity work for me that way. I write poems . I watch wwe . I collect kicks. I'm sensitive ok. Maybe bi polar. But one thjng I'm not is a hater.. I see Daquan jokes all day yesterday and patted myself on the back that I'm regarded as the aforementioned adjectives and not "Daquan". I'm me and I'll be me and do this shyt wit my "dew" till I don't wanna do it. I encourage you to wake up soon as you find time. This was a post about #nothin

P.S. A lot of folks are going to wonder why he referenced "Daquan" or what Daquan is.  They are memes that started earlier in the week that represent the stereotypes surrounding black men. [IMO, they are not funny and borderline racist.]

Screen Shot 2014-07-08 at 11.19.28 AM Screen Shot 2014-07-08 at 11.19.43 AM Screen Shot 2014-07-08 at 11.21.24 AM Screen Shot 2014-07-08 at 11.21.36 AM

Sign up today and be the first to get notified on new updates, exclusive events, retreats and giveaways!

More Posts
Keep reading... Show less
Keep reading... Show less
Keep reading... Show less
Keep reading... Show less
Keep reading... Show less
Exclusive Interviews
Latest Posts